ღLill~Näsmanღ

Direktlänk till inlägg 27 mars 2011

Söndag!

Av Linda Näsman - 27 mars 2011 12:42

Hej mina vänner!

Sitter här och ser lite tv, funderar på att göra lite nya armband kanske hehe

har blivit rätt många nu =)

försöker att göra lite olika färger men det är svårt då man fastnar för vissa, men ska göra lite allt möjligt tänkte jag.....


I dag ska man ut och plocka lite saker ur bilen då pappa ska ta in den på verkstaden imorrn och fixa det som är fel sen besiktningen, då ska jag även få låna pappas bil under tiden =)


 

Här har ni min underbara lillebror Nalle (Chrikjell´s Aeolus)

Älskar han hur mkt som helst!


Nej nu ska jag lägga till lite mer bilder här på sidan så jag bara kan lägga in dom i inläggen eftersom =)


*KRAM KRAM*

 
 
guLLinder

guLLinder

19 april 2011 22:11

Första gången jag gjorde mina naglar tog de mig 2,5 timmar. Och då gjorde jag de noga. Nu har jag gjort naglar igen. Inte lika fint denna gång men de gjorde jag på kanske 1,5 timmar. Så jag tycker du ska lägga ner tid på de om du vill att det ska bli fint :)

http://gullinder.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Näsman - 2 juli 2011 13:32


Finns ett antal personer jag vill träffa nu, men kan väl ta upp en :-)   min underbara bästa vän Theres, här på hennes bröllopsdag som jag tyvärr ej kunde åka till =( SAKNAR DIG MKT GUMMAN!!!!!        ...

Av Linda Näsman - 21 april 2011 18:18


      Linda Mari Näsman född 16 augusti 1981 på Sundsvalls BB Mamma Marie-Louise pappa Lennart fästman Mathias djur - katterna Mario, Gumman, Xino + kungspudeln Nalle tycker om att pyssla med att ex göra armband..... TIMRÅ IK! har 4 s...

Av Linda Näsman - 21 april 2011 18:16

Dag 01 - En bild på mig + 10 fakta om migDag 02 - En person jag vill träffa nuDag 03 - Min favorit årstid och varförDag 04 - Min första kärlekDag 05 - En låt som betyder mycket för migDag 06 - En bild på mig för ett år senDag 07 - En dålig vana jag ö...

Av Linda Näsman - 21 april 2011 18:08

Hej! jag vet att jag varit väldigt dålig på att skriva här... skäms på mig...men jag ska börja skriva här iaf någon gång i veckan     samt lägga in lite bilder och sånt...tänkte faktiskt göra en sån där sak som alla gör men frågar och svar... h...

Av Linda Näsman - 26 mars 2011 14:39

Sitter och donar med bloggen här så uppdatering sker när jag fixat den som jag vill ha den :-)       ...

Presentation


ღ Mathias ღ

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken är din favorit årstid
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter
 Alla

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards